ΠΑΡΑΛΑΒΕΣ - ΑΠΟΣΤΟΛΕΣ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ

  1.      Παραλαβή από τις εγκαταστάσεις της εταιρείας μας από εσάς και μεταφορά τους με δική σας ευθύνη.
  2.      Αποστολή με μεταφορική ή με το συνεργείο εγκατάστασης στον τόπο που επιθυμείτε. Σε αυτή την περίπτωση η εταιρεία μας έχει την απόλυτη ευθύνη της ασφαλούς μεταφοράς των προϊόντων και της απρόσκοπτης παράδοσής τους.

 

ΚΟΣΤΟΣ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ

  1.      Εντός Νομού Αττικής: Η εταιρεία μας για αγορές ανω των 300€ παρέχει δωρεάν μεταφορά .
  2.      Εκτός Νομού Αττικής: Η εταιρεία μας μεταφέρει δωρεάν την εστία σας στο αντίστοιχο πρακτορείο και εσείς επωμίζεστε το υπόλοιπο κόστος (Ενδεικτικά 30-50€ ανά εστία). 
  3.      Αποστολή παρελκόμενων επιβαρύνεται με το κόστος των 5€ έως 20€ ανάλογα το μέγεθος και το βάρος του πακέτου. 

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΚΥΡΩΣΕΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΩΝ

Για την αποφυγή της δικής σας ταλαιπωρίας θα σας συνιστούσαμε να προσέχετε κατά τη στιγμή παράδοσης της παραγγελίας σας την κατάσταση του πωλούμενου προϊόντος και το άθικτο της συσκευασίας του, προκειμένου να διαπιστωθούν τυχόν εμφανή ελαττώματα, όπως εσφαλμένη αποστολή προϊόντος, σπασμένο προϊόν, ελλιπή εξαρτήματα, κλπ. Επιστροφές των προϊόντων τα οποία έχουν πωληθεί μέσω της Ιστοσελίδας της Επιχείρησης μας προβλέπονται στις ακόλουθες περιπτώσεις:

 

  •          Σε περίπτωση εσφαλμένης αποστολής προϊόντος, η οποία θα οφείλεται στην Επιχείρηση ή στους προμηθευτές αυτής, ο πελάτης θα έχει δικαίωμα επιστροφής του προϊόντος εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών από την παραλαβή αυτού, εφόσον δεν έχει προβεί σε εγκατάσταση αυτού. Το προϊόν πρέπει να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση, να μην έχει χρησιμοποιηθεί, η συσκευασία του να είναι άθικτη και να περιλαμβάνει το αρχικό περιεχόμενο. Στην περίπτωση αυτή, τα έξοδα επιστροφής θα βαρύνουν την Επιχείρηση.
  •          Επίσης, ο πελάτης θα έχει δικαίωμα να υπαναχωρήσει αναιτιολογήτως και να επιστρέψει το προϊόν εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών από την παραλαβή αυτού, εφόσον δεν έχει προβεί σε εγκατάστασή του, σύμφωνα με τα οριζόμενα στο Νόμο περί Προστασίας Καταναλωτών. Το προϊόν πρέπει να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση, να μην έχει χρησιμοποιηθεί, η συσκευασία του να είναι άθικτη(κλειστή) και να περιλαμβάνει το αρχικό περιεχόμενο. Στην περίπτωση αυτή, τα έξοδα επιστροφής θα βαρύνουν τον πελάτη, καθώς και λοιπά έξοδα που ενδέχεται να χρεώνει η επίσημη αντιπροσωπεία για τον έλεγχο του επιστραφέντος προϊόντος.
  •          Στην περίπτωση που έχει δοθεί προκαταβολή, με οποιονδήποτε τρόπο πληρωμής, για μια παραγγελία που εμπεριέχει προϊόντα με κατάσταση διαθεσιμότητας "κατόπιν παραγγελίας" δεν θα υπάρχει το δικαίωμα υπαναχώρησης. Στις ανωτέρω περιπτώσεις, ο πελάτης θα φέρει την ευθύνη για την απώλεια ή τη χειροτέρευση των προϊόντων μέχρι την επιστροφή τους στην Επιχείρηση.

 

Σημειώνεται ότι για οποιαδήποτε επιστροφή προϊόντος απαραίτητη είναι η τηλεφωνική επικοινωνία μαζί μας, με το τμήμα πωλήσεων.